Logotyp Upphandling Södertörn

Vi upphandlar för Haninge och Nynäshamns kommuner
och Haninges fastighetsbolag Tornberget

Haninge kommun
Nynäshamn kommun

Support

Bästa sätt att nå oss på är via e-post, vi besvarar dina frågor så fort vi har möjlighet.

Kontaktuppgifter för support och frågor om upphandling, avtal, e-handel, beställningar, inköp och leveranser

Frågor om upphandling och avtal: upphandling@haninge.se eller upphandling@nynashamn.se

Frågor om e-handel, beställningar, inköp och samordnade leveranser: inkop@upphandlingsodertorn.se

Telefontider är:

Måndag 09:00-11:00 samt 13:00-15:00

Tisdag 10:00-11:00

Onsdag 09:00-11:00 samt 13:00-15:00

Torsdag 10:00-11:00

Fredag 09:00-11:00

Tel:08-606 92 05 eller Tel: 08-520 682 60

Under perioden 17 juni – 2 september, kommer telefonsupporten att vara stängd. Det går det bra att skicka era frågor till oss via e-post.

Vid brådskande/akuta ärenden, skicka e-post med hög prioritet och lämna ert telefonnummer så ringer vi upp. Ärenden bevakas och besvaras i möjligaste mån så snart som möjligt.

 

Kontaktuppgifter för support och frågor om fakturor, betalningar, påminnelser och inkasso

Haninge Kommun

leverantorsfaktura@haninge.se

Telefontider är: tis-tors kl.09.30-11.30

Tel:08-606 48 00 knappval 2

Nynäshamns Kommun

ekonomiavdelningen@nynashamn.se

Telefontider är: måndag-fredag 09:00-11:00 samt 13:00-15:00 måndag och onsdag

Tel: 08-520 681 80


Tipsa någon om den här sidan:

Senast uppdaterad