Support
Bästa sätt att nå oss på är via e-post, vi besvarar dina frågor så fort vi har möjlighet.
Kontaktuppgifter för support och frågor om upphandling, avtal, e-handel, beställningar, inköp och leveranser
Frågor om upphandling och avtal: upphandling@haninge.se eller upphandling@nynashamn.se
Frågor om e-handel, beställningar, inköp och samordnade leveranser: inkop@upphandlingsodertorn.se
Telefontider är:
Måndag 09:00-11:00 samt 13:00-15:00
Tisdag 10:00-11:00
Onsdag 09:00-11:00 samt 13:00-15:00
Torsdag 10:00-11:00
Fredag 09:00-11:00
Tel:08-606 92 05 eller Tel: 08-520 682 60
Under perioden 17 juni – 2 september, kommer telefonsupporten att vara stängd. Det går det bra att skicka era frågor till oss via e-post.
Vid brådskande/akuta ärenden, skicka e-post med hög prioritet och lämna ert telefonnummer så ringer vi upp. Ärenden bevakas och besvaras i möjligaste mån så snart som möjligt.
Kontaktuppgifter för support och frågor om fakturor, betalningar, påminnelser och inkasso
Haninge Kommun
Telefontider är: tis-tors kl.09.30-11.30
Tel:08-606 48 00 knappval 2
Nynäshamns Kommun
ekonomiavdelningen@nynashamn.se
Telefontider är: måndag-fredag 09:00-11:00 samt 13:00-15:00 måndag och onsdag
Tel: 08-520 681 80
Tipsa någon om den här sidan:
Senast uppdaterad